social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

رویدادهای مهم

بيشتر

سه‌شنبه1401/7/19

12:36:5

134

مصاحبه خبری مدیر کل استاندارد استان در اخبار ساعت ۲۰ شبکه استانی صدا و سیمای استان در هفته استاندارد انجام گردید

در روز یکشنبه مورخ 17 مهر ماه 1401 عباس رستمی مدیر کل استاندارد استان سمنان در مصاحبه خبری تلفنی تلویزیونی ساعت 20 صدا و سیمای مرکز سمنان شرکت کرد.

در این گزارش خبری رستمی در ابتدا در خصوص چگونگی نظارت استاندارد استان بر واحدهای تولیدی و مراکز عرضه توضیحاتی ارایه نمودند. وی افزود داشتن علامت استاندارد بر روی محصولات نشان دهنده و تضمین کننده حداقل کیفیت جهت رعایت ایمنی و سلامت مردم جامعه می باشد. همچنین در خصوص اصالت استاندارد محصولات دارای علامت استاندارد افزود: هموطنان می‌توانند برای اطمینان از استاندارد بودن کالاهای تولیدی، کد زیر علامت استاندارد روی کالا را به شماره ۱۰۰۰۱۵۱۷ پیامک کنند و تمام اطلاعات مرتبط با کالا را از طریق پیامک دریافت نمایند.

همچنین رستمی در زمینه اهداف و برنامه های اداره کل استاندارد استان در سال های اخیر، استانداردهای زمین های بازی و تجهیزات شهربازی، آسانسور ها، استاندارد سازی جایگاههای CNG، تدوین استانداردهای ملی، بازرسی از مراکز عرضه کالا و مصنوعات طلا، صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد و... مطالبی عنوان نمود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آگاهی داشتن و مصرف کالای با کیفیت و سالم و استفاده از خدمات کیفی و استاندارد، حق همه شهروندان است و تولید کنندگان، عرضه کنندگان و خدمات دهندگان باید برای جلب رضایت مشتریان خود در راستای تولید و عرضه چنین کالاها و خدماتی به صورت مضاعف اقدام کنند.