social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

مدیرکل

بيشتر

سه‌شنبه1401/11/18

10:16:5

111

پخش مستند تلویزیونی «استاندارد مردمی» در دهه فجر

50 دقیقه مستند «استاندارد مردمی» با موضوع خودرو، ترخیص کالاهای اساسی، استاندارد خدمات همچنین عملکرد استاندارد در استانها، در قالب مستند چندقسمتی برای پخش از رسانه ملی و شبکه های استانی در ایام دهه مبارک فجر ساخته شد.

در این مستندها، رییس سازمان ملی استاندارد ایران و معاونت های مربوطه به بررسی موضوعات مطرح شده از ابعاد مختلف پرداختند. این اقدامات در ایام دهه فجر از شبکه های استانی در حال پخش است، علاوه بر آن برای مشاهده علاقه مندان در فضای مجازی، همچنین پورتال سازمان ملی استاندارد ایران در ستاد و استان ها بارگذاری شود.

سازمان ملی استاندارد ایران در دوره تحولی، رویکرد مردمی را مبنای فعالیت های خود قرار داد و سلامت و ایمنی مردم را خط قرمز خود تعیین کرد به همین منظور، داشتن خودروی ایمن و با کیفیت، استانداردسازی خدمات از جمله آموزش و پرورش، تسهیل و تسریع در ترخیص کالاهای اساسی به ویژه گندم به صورت ویژه دنبال شد .

این سازمان زندگی بهتر را حق مردم می داند و در راستای انجام وظایف خود با رویکرد حفظ و اعتلای عزت ملی و برای دستیابی به ایرانی قوی و سربلند گام های خود را استوار و محکم برمی دارد.

تمامی برنامه های سازمان ملی استاندارد ایران در دوره تحولی با رویکرد مردمی با شعار « استاندارد مردمی در دولت مردمی » دنبال می شود.

مستند چهار قسمتی «استاندارد مردمی» به تهیه کنندگی احسان میرزا ابوالحسنی، نویسندگی و اجرای
علی نیکزاد و کارگردانی علی حیدری ساخته شد

جهت رویت مستند های مربوطه به آدرس زیر مراجعه نمایید.

https://www.aparat.com/v/jnU7C
https://aparat.com/v/u1xy3
https://www.aparat.com/v/omjAD
https://www.aparat.com/v/xEPAO