دسترسی سریع

استانی بیشتر

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی: تقویت مجموعه استاندارد باید با قدرت انجام شود

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد خوزستان، محمد امیر نماینده مردم اهواز، باوی و کارون در دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی، دوشنبه 10 اردیبهشت در اداره کل استاندارد خوزستان حضور پیدا کرد و از نزدیک در جریان مسایل و مطالبات قرار گرفت.
در این دیدار و گفتگو علی داودی، مدیر کل استاندارد خوزستان با اشاره به وظایف سازمان ملی استاندارد ایران و فعالیت های اداره کل استاندارد خوزستان گفت: با توجه به تنگناهای موجود، از نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی درخواست پیگیری و مساعدت، جهت رفع مشکلات و موانع اداره کل استاندارد خوزستان را داریم.
محمد امیر، نماینده مردم اهواز، باوی و کارون در دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی گفت: مجموعه استاندارد، مجموعه منحصر به فردی است و جایگاه خطیر و حساسی دارد و تقویت مجموعه استاندارد باید هر چه بیشتر انجام شود زیرا تقویت این مجموعه به نفع کل جامعه می‌باشد.
در ادامه، کارکنان اداره کل استاندارد خوزستان به بیان موضوعات و مشکلاتی از قبیل در اختیار قرار دادن ساختمان متناسب با فعالیت های اداره کل،  پیگیری تبدیل وضعیت نیروهای طرحی و حجمی، افزایش حقوق و مزایای کارکنان، حمایت  از نقش مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی، اصلاح فرآیند اخذ پروانه کاربرد علامت استاندارد، حمایت از کمیته های متناظر مستقر در استان و ... پرداختند.
در پایان این نشست، محمد امیر گفت: موضوعات مطرح شده در این نشست پیگیری خواهد شد و امید است بتوانیم قدمی در جهت رفع این موضوعات برداریم.

 

سایر تصاویر:
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ